白海iii

-人生苦难重重- weibo:MOZZIE_QI

 
Landslide - Oh Wonder

莫西顾:

第二次推荐Oh Wonder,上一回是《Technicolour Beat》,用来问候老朋友。推歌之前依旧先做个小科普...

Oh Wonder是一支来自英国伦敦的冷门乐队,网上资料很少,贴吧目前也只有300多个粉丝,不过网易云的听友一向很有眼光,有好几支单曲在网易云热度都不低,不过拍的几支MV没什么人看...虽然乐队只有小规模的两个人,不过在对于音乐风格的塑造和团队的和谐上,我相信很少有乐队做得比他们好,天衣无缝的男女和声,独特的编曲方式,最过分的是,他们居然用流行音乐的曲调来灌鸡汤,简直让我喝得毫无怨言!


歌词:


I know it hurts sometimes but
我知道生活不易,但
You'll get over it
你会挺过去的
You'll find another life to live
你会找到另一种更好的生活
I know you'll get over it
我知道你会挺过去的
I know you're sad and tired
我知道你悲伤劳顿
You've got nothing left to give
我知道你一无所有

But you'll find another life to live
但你会找到另一种更好的生活
I know you'll get over it
我知道你会挺过去的
So when you're caught in a landslide
所以请放心,当你困于滑铁卢时
I'll be there for you
我会在你身边
I'll be there for you
我会在你身边
And in the rain, give you sunshine
雨天,我会给你阳光
I'll be there for you
我会在你身边
I'll be there for you
我会在你身边
And every time that you're lonely
每当你孤独无助
And Every time that you're feeling low
每当你自卑沉沦
You should know
你要知道
I'll be there for you, I'll be there for you
我会在你身边,我会在你身边
I'll be there for you, you know
我会在你身边,你知道的
I know your hope is heavy but
我知道希望沉重,但
You'll get over it
你会挺过去的
You'll find another life to live
你会找到另一种更好的生活
I know you'll get over it
我知道你会挺过去的
And I know you feel like everything
我知道你觉得所有东西
Is falling to the wind
都像在狂风中席卷
But don't you let the thunder in
但为什么不释放出心中的雷电
'Cause I know you'll get over it
因为我知道你会挺过去的
So when you're caught in a landslide
所以请放心,当你困于滑铁卢时
I'll be there for you, I'll be there for you
我会在你身边,我会在你身边
And in the rain, give you sunshine
雨天,我会给你阳光
I'll be there for you, I'll be there for you
我会在你身边,我会在你身边
And every time that you're lonely
每当你孤独无助
And Every time that you're feeling low
每当你自卑沉沦
You should know
你要知道
I'll be there for you
我会在你身边
I'll be there for you
我会在你身边
I'll be there for you
我会在你身边
You know
你知道
You fell down by the wayside
你在路边摔倒
Love locked in an overflow
爱被锁住难以感知
And you threw stones at the starlight
你在星光下扔石头
'Cause I stood on the sidelines telling you
因为我站在海岸边告诉你
That I get that you're lonely
告诉你我知道你很孤独
And I see that you feel alone
告诉你我看到你很孤独
But I heard in a heartbeat
但我能听见你的心跳
I'll be there for you you know
我会在你身边,你知道的
So when you're caught in a landslide
所以请放心,当你困于滑铁卢时
I'll be there for you
我会在你身边
I'll be there for you
我会在你身边
And in the rain, give you sunshine
雨天,我会给你阳光
I'll be there for you
我会在你身边
I'll be there for you
我会在你身边
And every time that you're lonely
每当你孤独无助
And Every time that you're feeling low
每当你自卑沉沦
You should know
你要知道
I'll be there for you, I'll be there for you
我会在你身边,我会在你身边
I'll be there for you, you know
我会在你身边,你知道的
I'll be there for you
我会在你身边
I'll be there for you
我会在你身边
I'll be there for you
我会在你身边
You know
你知道的
I'll be there for you
我会在你身边
I'll be there for you
我会在你身边
I'll be there for you, you know
我会在你身边,你知道的
I'll be there for you
我会在你身边
I'll be there for you
我会在你身边
I'll be there for you, you know
我会在你身边,你知道的
And every time that you're lonely
每当你孤独无助
And Every time that you're feeling low
每当你自卑沉沦
You should know
你要知道
I'll be there for you
我会在你身边
I'll be there for you
我会在你身边
I'll be there for you you know
我会在你身边,你知道的



  152 1
评论(1)
热度(152)

© 白海iii | Powered by LOFTER