白海iii

-人生苦难重重- weibo:MOZZIE_QI

 
Down - Jason Walker

😋

音乐随身听:

【影视音乐】Jason Walker - Down   

美剧《吸血鬼日记》插曲。高亢的嗓音,高难度的真假混音技巧令人印象深刻。

Jason Walker,来自宾夕法尼亚州卡农斯堡。他曾多次成功打入美国Billboard舞曲榜,在舞池的知名度极高。2005年录制并发行首张专辑"This Is My Life"。

《Down》

I don't know where I'm at
我不知道自己身处何处
I'm standing at the back
站在了人潮的尾部
And I'm tired this waiting
而且,我厌倦了这种等待
Waiting here in line
在队伍中等待
Hoping that I'll find
只为了能够找到
What I' ve been chasing
找到自己一直以来所追求的。

I shot for the sky
我试着冲向天空
I'm stuck on the ground
却要被困于地面上
So why do I try
可是为何我还要这么执着
I know I'm gonna fall down
我知道我快要坠落了
I thougt I could fly
坚信自己一定能够飞起来
So why did I drown
可是为何我却堕落了
Never know why
我不知道这是为什么
It's coming down,down,down
不断地在坠落,坠落,坠落……

not ready to let go
我不会放弃
Cause then I'd never know
因为那样我将无法体会到
I could be missing
自己的迷失
But I'm missing way too much
但是我已经弥足深陷了
So when do I give up
可是我要何时才会放弃呢
What i've been wishing for
放弃自己一直以来所祈求的

I shot for the sky
我试着冲向天空
I'm stuck on the ground
却要被困于地面上
So why do I try
为何我还要如此执着
I know I'm gonna fall down
我知道我快要坠落了
I thougt I could fly
我坚信自己能够飞起来
So why did I drown
可是为何我却堕落了
I'll never know why
我不知道这是为什么
It's coming down,down,down
不断地在坠落,坠落,坠落……

Oh I'm going down,down,down
噢~我变得越来越抑郁,抑郁,抑郁
I can't find another way around
找不到生活的出口
And I don't wanna hear that sound
Of losing what I never found
不想承认自己的失败

I shot for the sky
我试着冲向天空
I'm stuck on the ground
却要被困于地面上
So why do I try
可是为何我还要这么执着
I know I'm gonna fall down
我知道我快要坠落了
I thougt I could fly
我坚信自己能够飞起来
So why did I drown
可是为何我却堕落了
Never know why
我不知道这是为什么
It's coming down,down,down
不断地在坠落,坠落,坠落……

I shot for the sky
我试着冲向天空
I'm stuck on the ground
却要被困于地面上
So why do I try
可是为何我还要这么执着
I know I'm gonna fall down
我知道我快要坠落了
I thougt I could fly
我坚信自己能够飞起来
So why did I drown
可是为何我却堕落了
Never know why
我不知道这是为什么
It's coming down,down,down
不断地在坠落,坠落,坠落……



  133
评论
热度(133)

© 白海iii | Powered by LOFTER