白海iii

-人生苦难重重- weibo:MOZZIE_QI

 
Fidelity - Regina Spektor

好听💫

莫西顾:

这首歌放在LOFTER的草稿箱里有一年了,准确的说是在2014年的12月21日我就曾经打算推荐这首歌,但因为种种原因这首歌没有能够推荐给大家。今天无聊之际再次听到了这首歌,无疑证明:好歌总是经得起岁月打磨,总是让人耳目一新,而带来的新鲜感与当初别无二致。

之前也有推荐过Regina Spektor的《The Call》,而这首《Fidelity》风格则大不相同了,甜蜜又性感的音调,还有极富节奏感的旋律,让沉闷的心一下子就开朗起来,yooooooo~


歌词:


I never loved nobody fully
我从来没有彻彻底底去爱一个人 
Always one foot on the ground
总是一只脚站在地上 
And by protecting my heart truly
因为我确确实实地封闭着我的心 
I got lost in the sounds
在那喧嚣中,我迷失了 
I hear in my mind
我在脑海里听见 
All of these voices
所有声音 
I hear in my mind all of these words
我在脑海里听见所有的说话 
I hear in my mind all this music
我在脑海里听见所有的音乐 
And it breaks my heart
它在敲碎我的心 
And it breaks my heart
敲碎我的心 
And it breaks my heart
敲碎我的心 
It breaks my heart
敲碎我的心 
And suppose I never, ever met you
但愿我从来没有遇见你 
Suppose we never fell in love
但愿我们没有相爱 
Suppose I never, ever let you kiss me so sweet and so soft
但愿我从来没有让你如此甜蜜温柔地亲吻 
Suppose I never, ever saw you
但愿我从来没有见过你 
Suppose you never, ever called
但愿我从来没有叫过你的名字 
Suppose I kept on singing love songs just to break my own fall
但愿我继续唱着爱的歌曲,打破我宁静依然的生活 
Just to break my fall
只是打破我的宁静生活 
Just to break my fall
只是打破我的宁静生活 
Just to break my fall
只是打破我的宁静生活 
Break my fall
打破我宁静生活 
Break my fall
打破我的宁静生活 
All my friends say that of course its gonna get better
我的所有朋友都说我的生活会好起来的 
Gonna get better
会变得更好 
Better better better better
更好,更好,更好,更好...... 
I never love nobody fully
我从来没有彻彻底底去爱一个人 
Always one foot on the ground
总是一只脚站在地上 
And by protecting my heart truly
因为我确确实实地封闭着我的心 
I got lost
我迷失了 
I hear in my mind
我在脑海里听见 
All of these voices
所有声音 
I hear in my mind all of these words
我在脑海里听见所有的说话 
I hear in my mind
我在脑海里听见 
All of this music
所有的音乐 
And it breaks my heart
它在敲碎我的心 
And it breaks my heart
敲碎我的心 
I hear in my mind
我在脑海里听见 
All of these voices
所有的说话 
I hear in my mind all of these words
我在脑海里听见所有的说话 
I hear in my mind
我在脑海里听见 
All of this music
所有的音乐 
And it breaks my heart
它在敲碎我的心 
And it breaks my heart
敲碎我的心 
It Breaks my
敲碎我的 
Heart
心 
Breaks my heart
敲碎我的心 
when it breaks my heart
当它在敲碎我的心 
it breaks my heart
我心已碎 
it breaks my heart
我心已碎 
it breaks my heart
我心已碎   


  200
评论
热度(200)

© 白海iii | Powered by LOFTER